Commercieel tekstschrijven

Schrijven leer je niet door een dag – of misschien enkele dagen – naast een tekstschrijver te gaan zitten en passief toe te kijken hoe deze zijn teksten vlot en doeltreffend op het scherm zet. Schrijven leer je vooral door het zelf te doen. Daarom is de training Commercieel tekstschrijven interactief. Meteen na aanvang zit je al met de pen in de hand. Maar wel ondersteund door talloze praktische tips waardoor je sneller tot het gewenste resultaat komt.

Inhoud

Tijdens de training Commercieel tekstschrijven krijg je inzicht in

• het belang van een sterke inzet,
• schrijven in klantenperspectief,
• de vertaling van productkenmerken naar klantvoordelen,
• de indeling van een artikel of nieuwsbrief,
• het geheim van wervend schrijven,
• tips and tricks om je tekst aantrekkelijker te maken.

Inschrijven

Na afronding van de training gaan al je nieuwsbrieven, uitnodigingen, folders en persberichten ‘strak’ en wervend geformuleerd de deur uit. De training Commercieel tekstschrijven wordt in-company gegeven en bij open inschrijving. Bekijk het trainingsrooster voor de eerstvolgende trainingsdatum. Schrijf nu in en ontdek de kracht van echt commercieel schrijven.